Foto Expo 2024

Dit zijn fe foto's uit de 3 categorieen die mee deden aan de expo.

Serie

Vrije Foto's

Thema Minimalisme

Foto Expo 2024

Op zaterdag 1 en zondag 2 juni, van 11:00u tot 17:00u, organiseren wij weer onze jaarlijkse foto expositie, in Café Restaurant Bellevue.

Ook dit jaar exposeren wij onze 3 categorieën en mag u mee jureren door uw favoriete foto top 3 in te vullen per categorie.

De eerste categorie is de thema foto van dit jaar is “Minimalisme”. Met dit thema kan je natuurlijk alle kanten op.

In de categorie “fotoserie” heeft ieder lid een fotoserie van 3 foto’s die als 1 geheel beoordeeld worden. Deze worden getoond in een passe-partout om een uniforme uitstraling te creëren.

In de categorie “vrije foto’s” zijn er geen regels verbonden aan de foto’s of presentatie. Alles kan en mag.

Wij laten ook foto’s zien van verschillende opdrachten die we het afgelopen clubjaar hebben gemaakt, zoals Macro , Lijnenspel en Glaswerk

De expo vind ook dit jaar weer plaats in Café Restaurant Bellevue (Dorpstraat 27, Chaam).

U kunt kennis maken met een van de aanwezige leden of antwoord krijgen op uw vragen over de fotoclub. ( www.chaamsefotoclub.nl )

Kom gerust een kijkje nemen op een van deze twee dagen, en laat uw stem gelden.

Bestuur Chaamse fotoclub

15 april 2023 Ton TrashShoot ???

Ton TrashShoot

18 mrt. 2023 Erwin uitleg sportfotografie

Erwin uitleg sportfotografie

19 feb.2023 Foto opdracht glaswerk en fotostacking bespreken